SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine PARAROK (v nadaljevanju: PARAROK.si) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za elektronsko poslovanje.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine PARAROK.si, pravice in obveznosti kupca ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem oz. upravljavcem spletne trgovine in kupcem.
PARAROK.si si pridžuje pravico spremeniti splošne pogoje poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Z oddajo naročila uporabnik potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

Prodajalec oz. ponudnik / upravljalec
Spletno mesto PARAROK.si je spletna trgovina z ročno izdelanim nakitom in izdelki za dom.
S spletno trgovino PARAROK.si upravlja PARAROK Manja Kos Lesar s.p., ki tudi določa splošne in ostale pogoje poslovanja in je hkrati proizvajalec izdelkov in odgovarja za objavljene vsebine in izvedbo naročil skladno z objavljenimi pogoji.
  • Polni naziv: PARAROK, Graverstvo in umetniško ustvarjanje Manja Kos Lesar s.p.
  • Naslov: Breže 27, 1310 Ribnica
  • Davčna številka: 18101216 (nismo zavezanci za DDV na podlagi 1. Odstavka 94. Člena ZZDV-1)
  • Matična številka: 8045356000
  • E-pošta: info@pararok.si
  • Telefon: 00386 31 685 130
  • TRR: SI56 1920 0501 3060 205 (Deželna banka Slovenije d.d.)

 

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
  • – podatke o podjetju PARAROK, Manja Kos Lesar s.p. (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • – kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (elektronska pošta, telefon),
  • – bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • – dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu je dostopen v razumljivem roku),
  • – pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  • – cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebuje davek in stroške prevoza in druge dajatve,
  • – način plačila in dostave,
  • – časovno veljavnost ponudbe,
  • – rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogojih odstopa; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • – pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.

 

Ponudba artiklov in cene
Ponudba izdelkov v spletni trgovini PARAROK.SI se zaradi narave poslovanja preko spleta in prodaji na stonici pogosto in hitro spreminja.
Vse cene so objavljene v evrih (EUR) in veljajo do v trenutku oddaje naročila.
Podjetje PARAROK, Manja Kos Lesar s.p. ni zavezanec za davek na dodano vrednost. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost.
Popusti in promocijske kode se ne seštevajo.
PARAROK.si si pridružuje pravico, do določenega izdelka ni na zalogi in ga ni več možno izdelati, kljub temu, da je objavljen v spletni trgovini.

 

Oznake/status izdelkov
Izdelek z oznako “Na zalogi” je na zalogi in je pripravljen za odpremo v roku 2-3 dni od dneva plačila predračuna oz. oddaje naročila.
Izdelek z oznako “Ni na zalogi”  bo izdelan po naročilu oz. po opravljenem nakupu. Za izdelavo potrebujemo 2-6 delovne dni preden oddamo naročen izdelek na pošto.
Naročanje in postopek nakupa
Naročanje je možno 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni v letu.
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini PARAROK.si  sklenjena v trenutku, ko PARAROK.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.

 

Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Z nakazilom na račun PARAROK, Manja Kos Lesar s.p.  po predračunu (z neposredno bančno transakcijo). Podatke, potrebne za nakazilo prejmete v zadnjem koraku po kliku na gumb KUPITE SEDAJ in po elektronski pošti po oddaji naročila. Ponudnik naročilo rezervira do plačila predračuna oz. najdlje 7 dni od potrditve naročila. Kasneje dobavljivosti blaga ne zagotavlja več.
S kreditno kartico, pri čemer je zagotovljena varnost plačila.
Z gotovino ob prevzemu poštne pošiljke. Znesek kupnine in poštnine poravnate ob prevzemu paketa.
Dostavo vrši Pošta Slovenije.
Prosimo vas, da nas obvestite, če od nas niste prejeli nobenega obvestila in so od nakupa pretekli več kot trije delovni dnevi.
V kolikor izdelek potrebujete nujno v čim krajšem času, nas lahko kontaktirajte preko elektronske pošte info@pararok.si, da se dogovorimo o možnostih hitrejše dostave.

 

Izdaja računa
Ponudnik po odpremi naročenih artiklov kupcu pošlje in izda račun z razčlenjenimi stroški in sicer v pdf formatu na elektronski naslov kupca ter ga obenem priloži še pošiljki.
Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dostopno v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

 

Vračilo izdelka / odstop od pogodbe
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema paketa.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@pararok.si. V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: PARAROK, Manja Kos Lesar s.p., Breže 27, 1310 Ribnica.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini in originalni embalaži, razen če je artikel uničen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme uporabljati do odstopa od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe).
Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od nakupa.
Pri vračilu izdelka prodajalcu je zelo pomembno, da ga ustrezno zapakirate v trdo škatlo in ga zaščitite med transportom. V kolikor bo izdelek neprimerno zavarovan in se bo med transportom poškodoval se smatra, da je bil izdelek poškodovan ali uničen zaradi krivde potrošnika in prodajalec ni zavezan k vračilu kupnine. Za zaščito se priporoča, da uporabite škatlo, v kateri ste izdelek prejeli.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ali izdelek, ki je bil že uporabljen in iz higienskih razlogov ni primeren za nadaljnjo prodajo.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun.

 

Reklamacija / stvarna napaka
Če so dostavljeni napačni izdelki, kupec vrne dostavljene izdelke in jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. V tem primeru ponudnik krije stroške poštnine.
Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo neuporabljeni in nepoškodovani. Vrnjeni morajo biti ustrezno zavarovani pred poškodbami med transportom – zapakirani morajo biti v trdo škatlo, po možnosti v tisto, v kateri ste prejeli izdelke.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. (37. a člen ZVPot)
Podjetje PARAROK, Manja Kos Lesar s.p.. ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bil izdelek izročen. Potrošnik oz. kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nosilcem spletne trgovine in izdelovalcu izdelkov – PARAROK, Manja Kos Lesar s.p. omogočiti, da izdelek pregleda.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik po svoji izbiri zahteva: odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

 

Popusti
V spletni trgovini PARAROK.si lahko potekajo različni popusti in akcije. Vsi popusti so jasno navedeni ob izdelku.
Pridržujemo si pravico glede napak pri objavah popustov. Popusti veljajo v določenem časovnem obdobju, razen če ni zapisano in javno objavljeno drugače.
Pridržujemo si pravico, da določenega izdelka v času trajanja popustov ni več na zalogi in ga ni možno več izdelati. Popusti se ne seštevajo.

 

Darilni boni
Pararok.si izda darilni bon ob plačilu v obliki oštevilčene listine in v standardni obliki. Spletna trgovina PARAROK je skladno s temi splošnimi pogoji zavezana sprejeti darilni bon kot plačilo za blago, ki ga prodaja na, darilne bone je možno unovčiti zgolj pri nakupu v spletni trgovini PARAROK.si.
Darilne bone ni možno zamenjati v denarna izplačila. Za nakupe, ki so pod zapisanim zneskom na bonu, ne vračamo denarja. Pri nakupih v katerih je znesek višji od zneska na bonu je možno doplačilo.
Za izgubljene ali ukradene darilne bone PARAROK.si ne odgovarja.
V primeru, da je darilni bon ponarejen, se šteje za neveljavnega.
Darilni bon je prenosljiv.
Darilni boni nimajo časovne omejitve. Prenehajo veljati le v primeru, da ponudnik PARAROK, Manja Kos Lesar s.p., zaključi z dejavnostjo in jo izbriše iz Ajpesa.

 

Varovanje osebnih podatkov
V podjetju PARAROK, Manja Kos Lesar s.p. se zavedamo in podpiramo pomembnost zasebnosti podatkov svojih strank.
Storili bomo vse, kar je v naši moči, da posamezniku pomagamo pri uveljavljanju svojih pravic.
Z vsemi osebnimi podatki, ki nam jih posredujete, ravnamo pošteno in jih skrbno varujemo v skladu z veljavnimi predpisi Republike Slovenije in evropske uredbe GDPR.
Do vaših osebnih podatkov lahko dostopa izključno odgovorna oseba v podjetja  Manja Kos Lesar in njeni pooblaščeni podizvajalci, vsem tem pa je dostop omejen izključno na obseg in namen, potreben za nemoteno izvajanje delovnih in prodajnih procesov in trženjskih namenov skladno s privolitvijo.
Pooblaščeni izvajalci so: Računovodska služba, vzdrževalci informacijskih storitev ter vzdrževalci spletnih vmesnikov, razvijalci in uvajalci programskih rešitev, dostavna služba Pošte Slovenije, državni organi ali druge pravne osebe, ko za to obstaja zakonita obveza

 

Uporaba, obseg in namen hranjenja in obdelave
Osebne podatke hranimo in obdelujemo za namene spletne prodaje, tržnega obveščanja prek elektronske pošte in pospeševanja prodaje.
Za namen opravljanja spletne prodaje in obveščanja z elektronsko pošto hranimo naslov elektronske pošte, ime, priimek, naslov, nadomestni naslov, telefonsko številko.
Osebne podatke zbiramo z izrecno privolitvijo oz. soglasjem posameznikov. Soglasja hranimo skupaj z njihovo vsebino in vsebino obrazca, s katerim so bila dobljena.
Za namen opravljanja spletne prodaje, obveščanja po elektronski pošti ter analizo obiska spletnega mesta hranimo: E-mail naslov, ime in priimek, domači naslov, naslov za pošiljanje, telefonsko številko, podatke o podjetju, informacije o vašem računalniku oz. mobilni napravi (npr. vaš naslov IP in vrsta brskalnika, vrsta naprave), informacije o tem, kako uporabljate naše storitve ( katere podstrani ste obiskali, kako ste se premikali po spletni strani, trajanje posameznega ogleda strani ipd.), druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini.

 

Iznos
Zbirke osebnih podatkov hranimo na območju Republike Slovenije ter jih ne iznašamo v druge države.

 

Obdobje hrambe
Vaše osebne podatke bomo varovali, dokler za to obstaja interes/potreba oziroma do vašega preklica privolitve. V primerih, ko obdelava in hramba podatkov temeljita na pogodbi ali sta določeni z zakonom, se rok hrambe prilagodi pogodbi oziroma zakonu.
Če obstaja utemeljen sum, da so vpisani podatki neresnični, si pridržujemo si pravico, da jih iz vseh baz brez obvestila izbrišemo.
V kolikor bi v našem podjetju prenehali zgoraj opisani nameni, zaradi katerih hranimo in obdelujemo osebne podatke, bomo zbirke podatkov, katerih namen je prenehal, nemudoma učinkovito in trajno izbrisali.

 

 

Pravice posameznika (osebe)
Vsak posameznik lahko za svoje podatke kadarkoli  kadarkoli brez obrazložitve in posledic zahtevata- vpogled,- popravek,- popoln izbris,- prenos drugemu ponudniku sorodnih storitev,- prekinitev obdelave in hranjenja oz. preklic soglasja za obdelavo in hranjenje, ne da bi to vplivalo na zakonitost obdelave, ki se je na podlagi privolitve oz. soglasja izvajala do njegovega preklica.
V primeru, da bi v našem podjetju želeli nadalje obdelovati osebne podatke za namen, ki ni namen, za katerega so bili osebni podatki zbrani, bomo posamezniku pred tako nadaljnjo obdelavo podatkov zagotovili informacije o tem drugem namenu in vse nadaljnje relevantne informacije, kot so podane v temu dokumentu.
Vsak posameznik lahko v primeru, da meni, da so mu z naše strani kakorkoli kršene pravice z naslova varstva njegovih osebnih podatkov, kadarkoli poda pritožbo pri nadzornemu organu – Informacijskemu pooblaščencu v Republiki Sloveniji: Republika Slovenija, Informacijski pooblaščenec, Zaloška 59, 1000 Ljubljana.
Čeprav se v podjetju zavzemamo za varnost vaših podatkov, se zaradi raznih dejavnikov, na katere ne moremo v celoti vplivati, lahko zgodi, da pretok informacij prek spleta ne bo vedno povsem varen in v skladu z našim delovanjem. Prosimo, da ste pri vnosu podatkov, ki nam jih pošljete prek spletnih obrazcev, previdni in vsako tako pošiljanje opravite odgovorno.

 

PIŠKOTKI
Med osebne podatke se štejejo tudi spletni piškotki. Ko uporabljate našo spletno stran, na vašo napravo pošljemo enega ali več piškotkov – to so majhne tekstovne datoteke, ki vključujejo alfanumerične znake. Pri tem lahko uporabimo sejne piškotke ali trajne piškotke.
Sejni piškotki z vaše naprave izginejo takoj, ko zaprete okno brskalnika (ko se zaključi seja), trajni piškotek pa v vaši napravi ostane tudi po tem, ko brskalnik zaprete, brskalnik pa ga lahko uporabi ob vseh naslednjih obiskih naše spletne strani.
Piškotki načeloma ne vsebujejo osebnih podatkov, lahko pa jih uporabimo za vpogled v uporabniške nastavitve in druge podatke, vezane na vaše pretekle aktivnosti na spletni strani.
Piškotke in avtomatično zbrane podatke lahko uporabimo za prirejanje naše spletne strani, za prilagajanje oglasov in vsebine ter za spremljanje učinkovitosti našega spletnega mesta in vseh metrik uporabe naše spletne strani.
Piškotke lahko v svojem brskalniku tudi izklopite ali pa jih izbrišete. Z izklopom lahko določeni deli vaše spletne stvari ne bodo delovali.
Intelektualna lastnina
Vsa vsebine in ostala gradiva so predmet intelekstualne lastine. Besedil, slik in ostalih spletnih vsebin ni dovoljenje kopirati ali uporabljati za komercialno uporabo brez vnaprejšnjega pisnega soglasja Manje Kos Lesar.

 

Obveščanje in e-novice
Uporabnik se s prijavo na e-novice strinja, da ga obveščamo o novostih in akcijah na našem spletnem mestu.
Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.

 

Omejitev odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

 

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@pararok.si.
Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Spletna trgovina PARAROK si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno Okrožno sodišče v Ljubljani.
Poslanstvo trgovine so zadovoljne stranke in izdelki v redni uporabi. Vedno pa smo vam na voljo tudi na elektronski pošti info@pararok.si, kjer vam bomo z veseljem pomagali razrešiti dvome in vprašanja. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost spora kupca, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno Okrožno sodišče v Ljubljani.